01/09/2023

Lions organiseren elk jaar een wereldwijde vredesposterwedstrijd: Dit jaar al weer voor de 35ste keer. Er wordt aan basis school leerlingen gevraagd om een tekening te maken waaruit het thema vrede blijkt, er zijn best wel wat regels; zo mag er in de tekening bijvoorbeeld geen tekst gebruikt worden. Beste lastig, want probeer dan het thema maar eens goed uit te beelden. Klik ook hier voor meer informatie over deze wedstrijd.

Hieronder treft u de winnende tekeningen van het jaar 2023 aan van de 6 scholen uit Rijnwoude die dit jaar mee hebben gedaan. (nog even geduld aub....)

De winnende tekeningen worden op vrijdag 10 november a.s. bekend gemaakt in de Michaelschool in Hazerswoude-Dorp. Daarna worden de tekeningen nog tentoongesteld bij een van de winkeliers in Hazerswoude en ook gepubliceerd op deze webpagina.